Politica de retur
Informatii suplimentare privind returnarea articolelor achizitionate online
In termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, clientii (persoane fizice) care au efectuat o comanda online pe website-ul www.plinta-profile.ro pot returna orice articol(e) achizitionat(e) fara a furniza o justificare.
Cum se procedeaza?
Trimiteti un email cu solicitarea de retur la adresa contact@plinta-profile.ro.
Pregatiti coletul si trimiteti-l prin curier rapid la adresa indicata de catre consultantul de vanzari. Este necesar sa trimiteti produsele in ambalajul original, nedeteriorate, cu toate accesoriile primite si o copie a facturii de achizitie.
Numai daca se respecta termenul de 14 zile prevazut mai sus in aceasta notificare veti primii acceptul pentru solicitarea de retur. Clientul este responsabil (inclusiv juridic) pentru acoperirea tuturor costurilor de returnare aferente comenzii efectuate.
In termen de 14 zile de la data acceptarii solicitarii de retur, dar nu mai devreme de ziua in care bunurile ajung fizic la noi, vom rambursa costul integral al produselor care au fost achitate. Contul IBAN si banca la care a fost constituit contul trebuie completate in solicitarea de rambursare. Numai contul persoanei care efectueaza solicitarea de retur pentru care a fost emisa o factura va fi acceptat.
*mentionam faptul ca nu vor fi acceptate solicitarile de retur care au un alt beneficiar final.
In conformitate cu articolul 20 din OUG 34/2014, astfel cum a fost modificata prin legea nr. 157/22.06.2015, consumatorul sau o parte terta desemnata de catre consumator, cu exceptia transportatorului, suporta riscul de deteriorare sau pierdere a produsului in momentul returnarii.
Odata ce o comanda este livrata catre client, acesta nu poate fi returnata sau schimbata daca este deteriorat. Se presupune ca, prin confirmarea de primire a coletului, respectiv deschiderea si inspectarea acestuia, clientul a atestat integritatea produsului atunci cand l-a primit.
In cazul in care este efectuata o solicitare de retur, produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care se aflau la momentul vanzarii, impreuna cu toate accesoriile furnizate impreuna cu acesta. De asemenea, produsele trebuie sa se regaseasca in cutiile originale cu care au fost livrate catre client.
Una dintre parti nu poate rezilia unilateral contractul in ceea ce priveste produsele care sunt defecte sau deteriorate din vina cumparatorului, care au fost dezasamblate sau ale caror piese au fost inlocuite, sau care sunt reparate (sau inlocuite in garantie).
Urmatoarele produse sunt excluse de la dreptul de retur, in conformitate cu articolul 16 din aceeasi ordonanta:
- produsele fabricate conform specificatiilor clientului sau personalizate la cererea acestuia
- produsele care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se deterioreaza (inclusiv cele care se deterioreaza rapid)
- produsele al caror pret depinde de evolutia ratelor de pe pietele financiare pe care comerciantul nu le poate controla
- produse livrate sigilate care, odata desigilate de catre client, nu mai pot fi utilizate
- produsele importate la cererea clientului (produse care nu se aflau pe stoc in momentul efectuarii comenzii), produsele cu termen de livrare/import
Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014, privind drepturile consumatorilor, prevede la articolul 9 alineatul 1 ca aveti dreptul de a revoca contractele incheiate la distanta, fara a oferi un motiv, in termen de 14 zile de la data la care dumneavoastra sau o terta parte desemnata de dumneavoastra, alta decat transportatorul, intrati in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs.
Mentionam faptul ca achizitiile care nu sunt efectuate online prin intermediul website-ul www.plinta-profile.ro nu sunt eligibile pentru retur (indiferent de produsele comandate). Returnarea produselor este acceptata numai daca acestea sunt in ambalajul original, nedeteriorate si nu prezinta semne de utilizare. In caz contrar, acestea nu vor mai putea fi returnate.